Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



dinsdag 30 juni 2009

Helder licht....




Tijdens het borduren aan de Holland mandala, bleek dat het licht van mijn trouwe halogeenleeslamp toch niet meer voldeed.



Sinds vanmorgen is dat geen probleem meer: ik heb een daglichtlamp besteld en die werd vanmorgen door TNT bezorgt.




Snel de doos opengemaakt, en helemaal zelf de lamp in elkaar gezet. Er zat een duidelijke beschrijving bij, dus het was appeltje-eitje.






De lamp werkt prima, er zit een klem bij voor het patroon, en een loupe voor het geval het allemaal pietepeuterig wordt.

Ik kan nu dus borduren , zonder de volgende morgen erachter te komen dat al het werk van de vorige avond uitgehaald kan worden.






2 opmerkingen:

  1. hij ziet er mooi uit, yvon!!!!
    ik ga nog maar even overleggen wat ik nou zal met het opperhoofd......;;;))))
    straks, zit nu op de jommetjes te passen, lein heeft naailes en ivar moest werken.
    het lot van oma's.
    het quilten van leanne schiet zo niet erg op.
    groetjessssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bofbibs
    geniet ervan liefs @nica

    BeantwoordenVerwijderen