Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zaterdag 25 september 2010

Home Sweet Home

Afgelopen week ben ik met Rob een heerlijke tijd in Gite-B geweest te Bouillon. Het was er echt heerlijk toeven, mooi weer en schitterende omgeving.
Natuurlijk kan iemand als ik niet zonder een ''prutswerkje'', dus een aantal dagen voor het vertrek heb ik een rieten koffertje klaargemaakt met de benodigdheden voor de Home Sweet Home quilt. De blokken worden allemaal met de hand geappliceerd, en 5 blokken hebben een gepatched deel aan de onderkant. Maar ook dat is met de hand goed te doen. Het eerste huis is inmiddels af, het is 14 Sunflower Lane. De quilt heeft in totaal 9 verschillende huizen en een prachtige rand met een schulpapplicatie. Maar zover is het nog lang niet....eerst nog 8 huizen bouwen...

Tijdens ons verblijf in Bouillon heb ik nog een quiltwinkel in Ruette bezocht....helaas was alles stevig op slot, de eigenaresse was in Saint Marie-aux-Mines...en dat was nu ff te ver om te rijden. Volgende keer beter....!

4 opmerkingen:

  1. Mooi huis! Wat jammer dat Ste Marie aux Mines te ver rijden was. Ik had het wel geweten. Lijkt me reuze.
    Kom je naar de Regiodag in Buren?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van de quiltwinkel, maar vind je huisje wel mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt een mooi huis gebouwd!!!
    op naar de volgende, of is dat jullie eigen???
    nee, he, eerst rob z'n knie maar weer opbouwen.
    welke komt er nu???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou toen ik je bezig zag dacht ik dat je wel meer dan 1 huisje ging afhebben hahhaha

    BeantwoordenVerwijderen