Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zondag 12 mei 2013

Verder bouwen...

Sinds eind 2012 ben ik bezig met het maken van blokken voor mijn Wit-op-wit-sampler.
Dat gaat een beetje ongelijk...dan weer een paar blokken, dan weer een poosje iets anders maken.
Vandaag zijn er 2 blokken aan de stapel toegevoegd.
Dit blok heeft de naam Clay's Choice. Niet zo heel erg ingewikkeld, maar leuk genoeg om in de sampler te mogen.
Het tweede blok van vandaag is Goose Tracks. Ik vind het meer een bloem in plaats van een ganzenspoor.
Mijn moederdag was dus nuttig besteed.
Op naar de volgende blokken!

8 opmerkingen:

  1. Ik ben zo benieuwd hoe dit er uit gaat zien! Is er een voorbeeld van zo'n quilt?
    Groetjes, Francis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je moederdag inderdaad goed besteed. Mooie blokken heb je gemaakt. Ben benieuwd hoe de quilt wordt als je alle blokken klaar hebt. Maar ik ben geduldig :-)

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het wel mooie blokken, als je goed kijkt zie je er wel vliegende ganzen in hoor maar ook bloemen. Hoeveel moet je er nu nog maken voor dat ie af is?

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het onderste blok vind ik het mooist!!
    Je hebt je dag beter besteed dan ik!!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die combinaties van wittinten.
    je hebt ook wel hele mooie blokken gekozen.Ze zie er moeilijk uit. Sinds mijn flying geese werkje in de sampler quilt weet ik hoe moeilijk het is......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wunderschöne Blöcke.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha yvonne,

    Grappig is dat, als iemand op mijn blog reageert ga je toch even spieken op het blog van de ander. Mooie witblokken maak je. Leuk dat we allebei met een sampler bezig zijn. Je
    Goose Tracks blok vind ik erg mooi. Ik gebruik het samplerboek van Lynne Edwards en jij?
    groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Yvonne,
    super mooi blokken heb je gemaakt *wow*
    De kleuren zin prachtig...zeer stijlvol

    Wens je een fijne dag.
    Groetjes
    van langzaam Swan ;o)

    BeantwoordenVerwijderen