Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



maandag 16 december 2013

Kerstsfeer anno 2013

Dit jaar ben ik op tijd begonnen met het maken van kerstdecoraties. Met andere woorden: mijn borduurmachine heeft er weer de nodige steken voor gemaakt.
De kussens kregen een nieuwe overtrek, met borduursels van Kara Kreations. Met een kantje erbij wordt het een beetje minder streng.
Voor een kleiner kussentje nog een zo'n gezellige sneeuwman van Smart Needle.
Deze 2 heren doen waar ze goed in zijn: bankhangen.....en dat mag best op zondag!
Het theekastje is op een andere plaats gezet, want de kerstboom staat nu op die plek in de huiskamer. Maar wel een gezellig hoekje met wat lichtjes.
De kanten kerstballen hangen in een eigen boompje....
De oude buffetkast, in sfeer met allerlei lichtjes....
De kerstboom is volledig gerestyled...met allerlei bloemen, vlinders, uiltjes, nieuwe ballen, strikken en piepkleine lichtjes.
Ook nog 4 placemats gemaakt....want ook tafelen doen we in stijl. Volgens mij kan kerst 2013 beginnen....LOL.
Langs deze weg wens ik iedereen alvast veel voorpret met het versieren van je huis.

2 opmerkingen:

  1. zo, jij bent er klaar voor: ziet er tiptop uit!!
    en wat een leuke kussens!! Enig! Hebbie weer goed gedaan, he?!
    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer mooie creaties gemaakt. Ziet er gezellig uit zo, met je borduursels. Bankhangen daar is de zondag zeker voor leuke foto van de heren.
    '
    Corina

    BeantwoordenVerwijderen