Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



vrijdag 16 januari 2015

Even bijpraten....

Het jaar is inmiddels al 16 dagen oud.....of jong.....en de eerste quilttop is een feit.
Een kleintje dit keer, maar 160x160 cm. Het zijn overgbleven blokjes van de Insectenquilt. Met witte sashings wordt het dan toch een gezellig ding. Nu nog quilten.....
Ook mijn Vintage Bernina 717 heeft gistermiddag haar best weer gedaan. Ik heb wat gewerkt aan de Vintage Weddingring-quilt. Dat is een bijzonder project.......de blokken zijn van Sylvia. Zij vind het niet meer haar smaak en dus heb ik de hele handel geadopteerd.


 Latif vindt het allemaal reuze gezellig, al die lapjes. Zou het dan toch een rode lapjeskat zijn????
De lichtbundel op zijn snoet is geen zonneschijn, maar de daglichtlamp. Volgens mij denkt Latif dat hij onder de zonnebank zit.......LOL.

5 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke en kleurrijke top is dat geworden. Erg leuk zo van de restjes.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuke restjes quilt geworden.
    Ben wel benieuwd naar je geadopteerde quilt.
    Wel gezellig zo hoor bij de baas in de buurt, en wie weet inderdaad een rode lapjeskat.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie top. Waar restjes al niet goed voor zijn. Vaak de prachtigste effekten! Ik heb ook zo'n helper, het moment dat ik begin te naaien moet hij op schoot zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent weer lekker bezig en die huisdieren vinden het altijd zo gezellig bij ons he.................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk is dat toch! Als de kat bij je komt liggen, ik geniet er ook altijd van als mijn kat bij mij komt liggen.

    BeantwoordenVerwijderen