Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



dinsdag 20 april 2010

Stuur mij niet naar.....

Kantje-boord in Amsterdam met een blanco cheque....Ik had nog wat powernet en zo nodig...maar omdat het toch nog een uurtje rijden met de auto is, koop ik altijd ''wat'' meer...
Ik ben al een tijdje van plan een tankini te maken, en heb dus een speciale badpaklycra gekocht, een stuk ''flubber'' [speciale voeringstof voor badmode], jongetjeselastiek en een bikini sluiting.
Op de foto zie je nog meer: onderaan een stuk lichtgrijze lycra met erbij 2 stukken kant: een rekbare en een tulekant. Ik kreeg bij het boek van HCH Lingerie een fourniturenpakketje in lichtgrijs, maar omdat ik lichtgrijs voor lingerie toch heel mooi vind, heb ik wat ruimer ingeslagen.
De zwarte en witte lapjes zijn stukken tule en powernet om alles netjes te verstevigen.
Bovenaan rechts ligt een mooi stuk tulekant met een offwhite bloemenpatroon geborduurd, erop liggen speciale push-upbeuegels. Een push-upBH staat nog op mijn verlanglijstje, maar daar horen nu eenmaal speciale beugels bij.
Linksbovenaan een heerlijk pakketje in lila..die kon ik niet laten liggen...
Al met al is de voorraad lingeriemateriaal weer flink aangevuld....ik kan voorlopig weer verder!
Het onthaal bij Kantje-Boord was weer allerhartelijkst, zoals altijd...ik verheug me al op een volgende keer!!

3 opmerkingen:

  1. Ooooh ik ben helemaal jaloers! Wat een leuk kantje heb je gekocht! (en de rest natuurlijk) Nog eventjes en ik mag ook weer.

    saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker ingeslagen, Yvon!!!
    heel veel plezier ermee, ik zie vast wel wat het geworden is........sjiek denk ik, want ik vind die grijze prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en mooi! En ik vind het zoooo knap dat je dat zelf kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen