Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 20 april 2016

Genieten van eigen (hand) werk..

Vorige zomer begon ik hier mee...het maken van hexagonsterren. Een heerlijk werkje om met de hand te doen. Vooral als je lekker in het zonnetje zit, want echt stil zitten hou ik een kwartier vol.
Afgelopen herfst en winter groeide de stapel met hexagonnen gestaag, en nu is de top grotendeels klaar. Wat er nog ontbreekt is een border, want ik vind het nu nog niet "af". Ik heb al wel ideetjes...
Het is de bedoeling dat het toch wel een bedquiltformaat wordt, dan moet er dus nog een border van minimaal 15 cm breed omheen.... Komt goed!

4 opmerkingen:

  1. Mooi, met die vrolijk gekleurde sterren!
    Succes met de rand.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooie quilt. Ik kijk uit naar de foto's met border er om heen.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooie kleurrijke quilt geworden ben ook heel benieuwd naar het eind resultaat.

    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen