Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zaterdag 15 mei 2010

Opbergperikelen..

Door het maken van alle lingerie de laatste weken, raakt mijn kast een beetje overvol [er zijn ergere dingen...]. Ook het netjes opbergen van de BH's met een voorgevormde cup moet toch wel met beleid gebeuren...anders heb ik straks een cup met een deuk.
Dus snel bij een bekende huishoudspeciaalzaak wat opbergdozen gehaald. Alles kan nu netjes gesorteerd worden.
Ook nog een foto van onze kleine schat....Latif doet altijd een snel dutje als wij uit bed zijn, en dan het liefst als het bed nog niet is opgemaakt....
Ook zijn inmiddels beide slips af van de Funny Flowersset...kijk daarvoor even in het lingeriealbum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten