Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



dinsdag 29 juni 2010

Kleine jongetjes worden groot...

Hoera!!! Sinds vanmiddag is Nederland weer een automobilist rijker!! Werner is in 1x geslaagd voor zijn B-rijbewijs.
Het rondrijden met een lesauto met de bekende blauwe L op het dak is voorbij....voortaan mag hij zelf de auto besturen... Werner, we zijn supertrots op je...en hopen dat je vele, veilige kilometers zult maken.

8 opmerkingen:

  1. Werner, gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb de verse autorijden inmiddels zelf gesproken: veel veilige kilometers, he werner??!!
    het is zooooooo leuk om te rijden!!!
    ik doe het graag, als zo'n 31 jaar!
    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Werner super goed gedaan en van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd..... koop alleen een groot slot op je auto, want anders ben je hem kwijt....
    en ik praat uit ervaring.......tot hij zelf een autootje heeft....
    feliciteer hem maar namens de gehele familie uit rhenoy.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed zeg, in 1 keer. GEFELICITEERD!!

    BeantwoordenVerwijderen