Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zondag 10 februari 2013

Een rij erbij...

Afgelopen vrijdag kwam blokje 3 beschikbaar van de Temeculaquilt.
Een bekend sterblokje...maar toch heel leuk om te maken.
Ik heb ook de sashings tussen de rijen alvast gemaakt...
Van links naar rechts blok 1, 2  en 3. Helaas is het geheel net te lang voor de foto...
Nu weer een hele week wachten en smachten voor blokje 4....

3 opmerkingen:

  1. Zo schiet je wel op! Leuk en afwisselend, maar ik begin even niet aan iets nieuws...
    Groetjes, Francis


    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kom dit overal tegen ( nee, ik ga niet voor de bijl...haha) maar vind het zo leuk om te zien wat verschillende stoffencombinaties doen, soms lijkt het een heel ander blok!!!
    liefsssssss, syl

    BeantwoordenVerwijderen