Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



donderdag 28 februari 2013

Temeculaquilttop

Afgelopen vrijdag werd het laatste blokje online gezet, en gisteravond had ik eindelijk tijd om de blokjes te maken.
Ik had de gang er flink in, want de hele top is af. Nu nog '' ff' ''  quilten......

7 opmerkingen:

  1. Wauwwww je hebt zeker flink de vaart erin.
    De laatste twee "rows" liggen bij mij geknipt klaar om inelkaar genaaid te worden.
    Succes met doorquilten!

    Groetjes
    tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er mooi uit. Succes met doorquilten.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer mooi hoor en dan nog "ff"quilten zegt ze, ben benieuwd hoor als ie helemaal af is.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat kun jij, ff quilten........;)
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. you replied on my blog about a blog hop but you're a no reply blogger, please email me so I can add you :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh...wat mooi gemaakt.
    Succes met doorquilten,Yvonne ;o)

    Wens je een mooi dag.
    Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen