Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



dinsdag 9 april 2013

Hoe is het met...?

Sinds juni 2009 ben ik de Holland Mandala aan het borduren. Dat is dus al een lange tijd. Soms wordt er wel naar gevraagd, hoe ver ik inmiddels ben. En dan .....bedenk ik me dat borduren ook zo leuk is. Om dan vervolgens eerst weer een quilt te maken. Snappen jullie me nog?
Daarom heb ik het borduurwerk sinds lange tijd weer eens opgezocht, en het is mijn bedoeling er eens wat vaart achter te zetten.
Daarom maar een foto gemaakt met de huidige stand van zaken:
Het gekke is dat ik een beetje blijf hikken in het tegeltje links bovenin...het is gewoon een kuiten-bijtertje...Waarom, geen idee....Doel voor deze week is om dat tegeltje af te hebben. En dan weer een leuk werkje: de kraaltjes toevoegen op de delen die al af zijn. Zo wissel je iets minder leuks af met iets leuks.
De laatste foto dateert van lange tijd geleden, eind december 2009 om precies te zijn...
Als je beide foto's vergelijkt zie je dat er in ruim 40 maanden maar bar weinig gebeurd is!
Ik ga nu even in een hoekje mezelf schamen.....en dan rap verder met borduren!

8 opmerkingen:

  1. Zoooo mooi, elke dag een aantal,steekjes en het is vanzelf af^^
    Veel plezier met borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Word zo mooi, je moet het ook niet in de kast leggen, maar voor het grijpen, haha, komt vast goed..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook een mooi borduursel. En och je moet in de zomer lekker in de zon toch ook wat te doen hebben. Succes ermee en we wachten gewoon de volgende foto's af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je bent verder dan ik dacht: hup meis, turbo aan!! Die heb je, dat weet ik......;)
    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een werk. Het wordt erg mooi. Misschien krijg je nu de smaak weer te pakken. Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom uit dat hoekje vandaan en het komt vanzelf wel een keer af.

    Als jij eenmaal de vaart erin zet dan komen die steekjes er vanzelf wel.

    Veel plezier met het afmaken!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je deze weer opgepakt hebt. Ik vind 'm zo mooi, zonde als-tie nog langer blijft liggen. Het wordt er ook weer voor, tulpen die eindelijk gaan bloeien en zo...

    BeantwoordenVerwijderen