Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 10 april 2013

Te koop!

Omdat ik al best lang doe over mijn Holland Mandala, ben ik gaan nadenken over andere borduurwerken.
Ik heb hier nog 3 prachtige pakketten liggen, nog gloednieuw in de verpakking.
Omdat het onmogelijk is alles te doen, heb ik besloten deze pakketten te verkopen.
Het eerste pakket bevat patroon en alle materialen om deze prachtige mand met appels te maken.
De stof is bijzonder, er zitten als het ware vlekken in de stof om een wolkerig effect te geven. Het is een pakket van Lanarte, nr. 34390. Afmeting; 39x29cm. Ik vraag er 30 euro voor.
Het tweede pakket is van Permin of Copenhagen, met vissen. Het zijn vissen die in de Noordzee rondzwemmen. De afmeting is 41x56 cm, compleet met patroon, stof en garen. Het is pakketnr. 70-6408.
Ik vraag ook voor dit pakket 30 euro.
Het laatste pakket:
Hortensia-Anemonen van Thea Gouverneur. Het meet 37x42 cm, en is compleet met patroon , stof en garen. Nummer: 3025. Ik vraag voor dit pakket 35 euro. Dit pakket is nog steeds te koop, en kost dan 47 euro.
De verzendkosten komen er nog bij.
Nogmaals, alle pakketten zijn compleet en origineel, en nog nooit uit de verpakking gehaald.
Heb je interesse, plaats dan een berichtje en het contact wordt gelegd.

5 opmerkingen:

  1. mooie pakketten, helaas heb ik er al meer dan genoeg ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pakketten, maar ook ik heb een meer jaren project in de maak. Ik hoop dat je snel een nieuwe eigenaar vind die een van deze prachtige borduurwerken wilt maken.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige pakketten die zullen vast een nieuwe eigenaar krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar vind je vast iemand voor, vind ze heel erg mooi maar hier ligt op de vliering ook een pakket waar ik 16 jaar geleden mee ben begonnen dus, ik moest het maar niet doen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou graag het hortensia-pakket willen kopen , en nu dus maar even nagelbijten of ik niet te laat ben!

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen