Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



donderdag 24 december 2009

Boek van Jan gescoord...

Door het laatste boek van Jan Houtman, zie mijn blog van een paar dagen geleden, ben ik op zoek gegaan naar eerder verschenen boeken van Jan. Na een beetje zoeken op het www vond ik een boek op Marktplaats. En de verkoopovereenkomst was snel gesloten!
Gistermiddag viel het al door de brievenbus....ik ben als een kind zo blij!! De rozenmerklap is zwaar favoriet. In augustus 2011 hopen we ons zilveren huwelijk te vieren. Ik ga eens puzzelen of ik de rozenmerklap aan ons aan kan passen...dus initialen en data veranderen. Moet lukken...Voorlopig begin ik er niet aan hoor....eerst de Holland af....en de Alpine....
Over de Holland: na de Kerst komt er weer een update..ik ga op het moment als een speer!
Oja, mocht je een boek van Jan Houtman hebben, en het willen verkopen...denk dan aan mij! Ook als je ergens een boek van Jan ziet......tip me.

1 opmerking:

  1. mooie merklap laat je zien, yvon.
    en joh, als je 164 jaar wordt, ga je em maken, komt wel goed!!!
    ik heb weer wat in amerika besteld..........;;))
    je hoort wel........
    groetjes, syl

    BeantwoordenVerwijderen