Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



vrijdag 4 december 2009

Paars vestjasje

Deze week heb ik eindelijk weer eens wat kleding gemaakt. Het paarse vestjasje is model 223 uit supplement 258. De stof lijkt op een breisel, het is echter een geweven stof.
Het donkerpaars coltruitje heeft een aangeknipte mouw. Erbij draag ik een zwarte broek.


De laatste foto laat een stapel geknipte onderdelen zien, dit wordt ook een vest. Dit materiaal is wel een breisel..lekker dik, dus lekker warm. Het model heeft ook een aangeknipte mouw, en heeft een A-lijn. Geen zakken, en een V-hals. Zodra dit vest af is, maak ik een foto. Het model is 67 uit supplement 227.


2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n lekker warm vest en nog in mijn lievelingskleur ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi meis en heerlijk zo'n warm vest. Ik ben zelf ook helemaal op de vestentoer. Hiervoor had ik ineens een tassentic! Is het niet erg! soms zijn er wel 3 projecten tegelijkertijd. Breien maar en gaan...nah..vanavond moet ik eerst verplicht een broek voor mijzelf maken.

    Dikke kussen
    bieb

    www.maksitaksi.blogspot.com
    Bieb

    BeantwoordenVerwijderen