Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zondag 21 maart 2010

Pavarotti....???



Merels...hun heerlijke gezang maakt duidelijk dat het toch echt voorjaar wordt...


Ik noem deze vogels ''Pavarotti's''...Het mooie, zwarte verenpak....de ietwat bolle buik...het mooie zingen...dat doet toch echt aan Pavarotti denken...

Kortom, ik ben blij met het vroege gezang van deze vogels....Ik hoop dat er weer een koppeltje merels in de coniferen zal gaan nestelen.....


1 opmerking:

  1. Ik dacht, wat heeft die nu met Pavarotti? Maar nu snap ik het. Wij genieten ook zo van die concerten. Alleen als af en toe de plaat blijft hangen is het minder leuk.

    BeantwoordenVerwijderen