Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 8 februari 2012

Black Beauty

Wat een wind hè? Hier wel hoor....de lingeriestorm blijft nog lekker doorstaan....
Deze keer stond de push-upBH op het to-do-lijstje. En datviel nog helemaal niet mee! De BH die Charlotte showt, is inmiddels het tweede push-up-exemplaar. De eerste was wel goed, alles paste netjes, maar van push-up-effect was niet echt sprake. Gelukkig heb ik mijn persoonlijke helpdesk, Hannie , en de dames van het zelflingeriemakenforum. Twee hulplijnen dus, die mij goede tips geven. En die tips hebben goed geholpen, want ziedaar: een goed pushende BH. Helaas op Charlotte niet te zien, maar ik kan jullie zeggen dat het zijn werk doet.


En wat is nu een BH zonder slip? Juist...taart zonder slagroom. Dus ook hier natuurlijk een mooi slipje, met naar voren verlegde zijnaden, dat zit heel prettig. Het kant wat je naar het achterpand ziet gaan loopt ook daar door.....en dat geeft een mooi effect op het achterpand van het slipje. Dit keer ook het kant eens over de lycra verwerkt, voor een mooie donkere uitstraling.


Wat ik vandaag ga doen? Dat zien jullie morgen weer!


1 opmerking: