Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 15 februari 2012

Streepjes en kant...

....gaan prima samen! Dat hier niet alleen een lingeriestorm waait zal jullie niet verbazen. Maar over al die mooie BHtjes moet toch ook nog wat anders gedragen worden. Het voorjaar begint zo zachtjes aan al te kriebelen. Dus afgelopen dagen ook gewerkt aan een gestreept jasje. Het is een model uit Lutterloh..... Dit keer ook eens creatief geweest met de covermachine. Het rode sierstiksel is met een speciaal decoratiefgaren gemaakt. Ik heb dat op de grijper van de covermachine gedaan en gezorgt dat het stiksel op de goede kant van het jasje kwam. Rode knopen maken het geheel af.

Onder het jasje een shirt met een kanten pas en mouwen. Een simpel model, maar een heel goede pasvorm.
Wat ontbreekt is een bijpassende jeans...daar ga ik hard aan werken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten