Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



dinsdag 14 februari 2012

Klein windvlaagje....

Stak er zomaar ineens een klein windje op..... Ik ben al een week of 2 aan het denken over een balconetBH. Ik had er al eentje gemaakt, en die is niet naar mijn zin. Maar het liet me niet los. En ineens...viel het kwartje!
Met een kantje wat ik al een tijdje geleden van Emmy had gekregen heb ik een balconetje gemaakt naar mijn eigen idee....en die past wel! Soms kan een lingeriemaakster toch heel wat afdenken....zou je niet zeggen als je een BHtje ziet.....

2 opmerkingen:

  1. twee blogjes op één dag........jij maakt er een feest van!!
    leuk dat je balconet nu goed gelukt is,en hij ziet er prachtig uit: ook de slip is leuk zo met die schuine lijn!!!
    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is erg mooi geworden hoor ook bij de slip is de kant verwerking weer erg leuk geworden. Ook de bh ziet er goed uit. De aanhouder wint weer eens.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen