Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



vrijdag 9 november 2012

Het gaat weer waaien!

Vandaag weer een onverwacht bezoekje gebracht aan mijn favoriete winkel: Kantje- boord in Amsterdam.
Al lange tijd geleden heb ik mijn zusje beloofd om een BHhemdje te maken. Maar..ik had geen goede BHbeugels voor haar. Dus het was min of meer noodzakelijk om weer naar Kantje-boord af te reizen.
En natuurlijk, ik vertoon ook hamstergedrag met kenmerken van rupsje-nooit-genoeg..dus het bleef niet bij beugels alleen.
Kijk toch eens.....een prachtig stuk felpaars kant, met een bedrukte lycra erbij met hetzelfde paars erin. Verder nog wat zwart kant, zwarte lycra en wat fourniturenzakjes.
Deze stukken kant zaten in het verrassingszakje: voor een tientje heel wat bruikbare stukken kant....rekbaar en tulekant. Ik kan voorlopig weer vooruit, en ik heb zo'n vermoeden dat er zeer binnenkort een lingeriestorm opsteekt!!
Deze foto heb ik gemaakt toen ik de versneden nine-patchquilt aan het biezen was....Latif heeft de quilt al liefdevol ingewijd...en aan zijn snoet te zien ligt en slaapt het er heerlijk op.


5 opmerkingen:

  1. Heerlijk he zo'n bezoekje aan KB! Ik heb hetzelfde verrassings pakketje kant gekocht.
    Wat een prachtige kat ligt er op de quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk kun je KB niet binnen om alleen maar beugels te kopen :-).

    Mooie materialen heb je gekocht. Ik ben benieuwd wanneer de lingeriestorm opsteekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee die verrassingszakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer mooie kantjes gescoord hoor, ben benieuwd naar de storm die er gaat komen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed geslaagd met je inkopen! En je kat is een beeldje!

    Groetjes, Francis

    BeantwoordenVerwijderen