Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



dinsdag 11 december 2012

Wit op Wit...updeetje

Begin aan een sampler, en je hebt er een verslaving bij. Dit soort blokken zijn zo leuk om te maken...
Dit blok is echt favoriet bij mij...een variatie op een 8 puntige ster...
En deze ziet er ook zo fris, knisperig uit.
Het is een feestje om de blokken te kiezen. Ik heb gelukkig genoeg blokken in EQ7 en Blockbase staan....dus die quilt komt wel af!

1 opmerking:

  1. Dit wordt ook alweer zo mooi.
    Prachtig al die wittinten.
    Ik ben ben benieuwd naar het eindresulutaat.
    Ik denk dat ik niet lang hoef te wachten :-)

    BeantwoordenVerwijderen