Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



dinsdag 6 augustus 2013

Het zomert nog even door...

Deze zomer ben ik helemaal van de jurken....Mijn kast begint langzaam aan uit te puilen, maar dat kan mij niks schelen.
In mijn lappenkast lag al lange tijd een licht blauwe lap van linnen. Genoeg voor een jurkje.
In Lutterloh staan genoeg leuke modellen, dus snel eentje gekozen.
Het is deze geworden:
Een getailleerd model, met een schuine zoomlijn. Het onderste deel van de jurk heeft ook een schuine deelnaad.
Op deze foto is dat beter te zien. Omdat het model toch wel redelijk eenvoudig is, vraagt dit om een borduur. Ik vind een maritiem thema voor de zomer altijd heel fris en ook vrouwelijk.
Een korte mouw zit altijd prettig. Vandaag was gelijk de ideale dag om deze jurk te dragen....het was er niet te warm of te fris voor.
Voor de Lutterloh-fans: dit patroon komt uit supplement 249 en is model 103 met het mouwtje van model 104.

3 opmerkingen:

  1. oeps, ik verwaarloos jou en je blog!!!....:(
    Kek jurkje, volgens mij is jurken ook hartstikke 'in' deze zomer, dus doe je goed!
    Nu heb je wel een troef in handen om een keer mee te varen......;)

    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is leuk geworden, en inderdaad dat borduur maakt hem af. Vind het een heel mooi model. Ik draag nooit jurken maar als ik dit zie heb ik wel zoiets van heel erg leuk.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen