Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zondag 11 augustus 2013

Voor een dametje in de dop....

Eind juli is een collega van mij bevallen van een dochtertje.
Ze heeft er tijdens de zwangerschap geen geheim van gemaakt .....en vertelde al snel dat ze een meisje verwachtte.
Da's best wel handig, zo kun je alvast een kadootje kopen.....Ik vind kleine meisjes altijd zo stoer in een spijkerjackje....
Maar ja, een jack vind ik vrij simpel, dus er moest natuurlijk een borduur op.
Ik heb de geboorte van de kleine meid afgewacht, zodat ik haar naam zou weten.

De maat van het jack is 86, dus ik hoop dat ze er volgende zomer in rond zal stappen....

2 opmerkingen: