Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



donderdag 15 augustus 2013

Ooooo..... Lutterloh!

Vanmiddag lag het er al.....het nieuwste boekje van Lutterloh.
Verrassend snel, want meestal komen de buitenlandse abonnees later aan de beurt in de verzending.
Gelukkig dit keer niet....
Het boekje staat weer vol met de mooiste ontwerpen...Bijvoorbeeld het mooie pak wat je nu ziet..


                                                    © Copyright by Modeverlag Lutterloh MMXIII

Maar ook rokjes, jurkjes, blouses, jasjes , shirts en jeans. Ik kan bijna niet kiezen...maar ik heb al wel iets op het oog wat er nu even uitspringt. Volgende week komen er nog wat zomerse dagen, dus dat wordt racen met mijn Bernina's!!

5 opmerkingen:

  1. Zitten hier alle patronen al in of moet je dan nog bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Francis, Lutterloh is een heel leuk systeem. En alle patronen in dit boekje zitten erin....dus je kunt ''los'' gaan.
      Je tekent op je eigen boven- en heupwijdte. Dan nog evt. wat correcties aanbrengen voor je eigen figuur. Ik ben er zeer tevreden over, ik hoef bijna geen correcties te doen.

      Verwijderen
  2. Ben benieuwd hoor wat voor moois er gaat verschijnen. Racen hoeft niet hoor volgens mij blijft het voorlopig nog wel redelijk weer.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt de komende tijd weer genoeg te doen :-).

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij blij dat je vakantie hebt!! Komen vast mooie dingen onder je handen vandaan of heb je al genoeg om aan te trekken???........;)
    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen