Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



donderdag 9 juni 2011

Eindelijk!!

Onze eigen Herr Inspector heeft alles gecontroleerd!! En zodoende mocht onze oude keuken gesloopt worden. Dat is afgelopen maandag dan ook gebeurd.


En dinsdagmorgen werd er begonnen met het opbouwen van onze nieuwe keuken. Dat werd dan ook wel tijd: we wachten er al op vanaf eind maart. Gelukkig is het geworden zoals we in gedachten hadden.


Helaas ging het nog steeds niet van een leien dakje: ook nu zijn er nog fouten gemaakt. Zo is het afvalsysteem niet besteld...dat is zo erg niet [is over een week of 3 hier], maar ook de granieten achterplaat [in plaats van tegeltjes] is NIET besteld. En daar wordt ik wel een beetje moe van. Het graniet komt namelijk uit China, en de boot doet daar toch een weekje of 8!! over. Met een beetje wind-mee is het graniet er in augustus. In Rotterdam....dan nog uit het schip halen, per vrachtwagen naar de importeur...en dan weer naar onze keukenboer...en dan nog een monteur regelen die de achterwand bij ons in de keuken komt plaatsen. Zucht....ik weet het..er zijn ergere dingen. Ondertussen genieten we wel enorm van ons huis...alle nieuwe spullen en de geheel nieuwe uitstraling van met name de benedenverdieping. Er wordt nog een afspraak gemakt met de stucadoor, die de keuken helemaal netjes zal maken met stuc en spuitwerk.





9 opmerkingen:

  1. wow,daar wil ik wel een kopje koffie vandaan..........jammer van de missers!!!
    liefs, mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit, kom snel een bakkie doen in jullie "nieuwe" huis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit prachtig! Ga je een open dag houden zodat we mogen komen kijken en meegenieten? Of ga je nog een leuke workshop geven om weer helemaal in het quilten te komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een verandering!!! Mooie frisse keuken heb je uitgekozen..
    En die problemen telkens, ik weet er alles van, vreselijk is dat, het lijkt wel of tegenwoordig niemend zijn werk meer goed kan doen, je moet overal zelf achteraan...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verschil en wat een mooie keuken.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie keuken! Jullie huis zal onderhand wel een paleisje geworden zijn. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geworden!
    Als herr Inspector het geregeld, was het vast goed gegaan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie Keuken Yvonne, en ik kan me voorstellen dat de stoom uit je oren komt als er weer zoveel NIET is besteld. Ik hoop dat het snel allemaal verholpen is en je aan het echte genieten kunt beginnen....

    BeantwoordenVerwijderen