Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



vrijdag 20 juni 2014

Ik kan het ook aan!

Het witte linnen jasje is ook af, en ik vind het erg leuk geworden.
Zelf maken is erg leuk, nog leuker is het dragen van de kleding die onder jouw handen zijn ontstaan.
Het jasje is echt zomers, met de korte mouw. Ik heb het wel gevoerd, vind dat mooier staan en voor de afwerking natuurlijk.
Het kan dicht, maar open gedragen is wel vlotter.
Op de foto zie je de zakken niet zo goed.....en ik had er nog zo mijn best op gedaan. Het zouden alleen opgestikte zakkleppen moeten zijn, maar ik he er echte zakken van gemaakt, netjes met een paspel aan de binnenzak.
En als de zon dan echt uitbundig gaat schijnen, kan het jasje uit.....
Nu maar hopen dat dat snel gebeurd!!!!

14 opmerkingen:

  1. je bent een fotomodel of je bent het niet.....jij wel!!!
    heb je weer leuk gemaakt, ik vind ook je jasje beeldschoon!
    Weet je, ik stuur 100 euro naar de Bilt, voor mooi weer......:)
    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke jurkjes zie ik de revue passeren en je witte jasje is echt een toppertje! leuk hoor! Inderdaad en nu duimen voor rokjes en jurkjesweer!

    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, je ziet er stralend uit, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat je geweldig mooi! Ik hoop ook op lekker zomerweer voor jou (en mij natuurlijk!).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi jasje en jurk. Staat je heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik geloof dat er geluisterd word hoor want hier schijnt ie nu volop het zonnetje.
    Heel mooi jasje is het geworden en ja het staat mooi op de jurk, en het geheel staat je heel erg. Het is netjes en toch ook nog een beetje sportief.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw als ik jouw blog zo lees dan krijg ik ook meteen weer zin om achter de naaimachine te kruipen en iets leuks te maken. Dat is al zooooo lang geleden, toch maar weer eens oppakken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. woooooooooooooooooow
    du siehst klasse aus

    liebe grüße birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Yvonne,
    leuke foto;s, je ziet er stralend uit! Laat het mooie weer maar komen,
    groetjes Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk jasje heb je bij de jurk gemaakt. Staat je goed!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooohhh wat staat dit je mooi....prachtig gemaakt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om te zien hoe het er uit ziet als je het aan hebt. Staat heel mooi. En modellenwerk kun je dus ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat maak je leuke jurkjes, helaas heb ik geen figuur om jurken te dragen

    BeantwoordenVerwijderen