Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 18 juni 2014

Jurk nummer 6....

Nog steeds in de jurken-flow, want ze zijn zo leuk om te maken....en met een zomerse dag heerlijk om te dragen.
Hier ben ik al lange tijd weg van....
© Copyright by Modeverlag Lutterloh

Het model van dit jurkje is echt tijdloos....en ik heb hem gemaakt van een bedrukt linnen in blauwtinten.
De taillenaad is wat hoger en het bovenpand heeft ingestikte plooitjes. Een smal bandjhe van dezelfde stof benadrukt de taille.
Middenachter zit onderaan een klein loopsplitje en de jurk sluit met een blinde rits. De rok is gevoerd, dat zit prettiger.
Op het plaatje bovenaan, staat ook een zomerse blazer, die ga ik ook nog maken van wit linnen. Dan is het een mooi setje. Deze modellen komen uit S229 van Lutterloh.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten