Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



donderdag 19 november 2009

En dat is zes...

Gisteravond is Flowers in Sensenruth afgekomen....Het was toch nog best even een klus..maar ik vind het uiteindelijk een vrolijk geheel geworden. Hilde wilde graag dat de bloemen eruit springen, en volgens mij ben ik daar wel in geslaagd...Hilde, nog 2 nachtjes slapen, en dan kun je de quilts in je handen houden!

2 opmerkingen:

  1. een vrolijke quilt!!!
    en die bloemen komen zeker uit, ook door de dikke tussenvulling?
    groetjes, syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer knap werk Yvonne. Hilde, veel plezier ermee. Groetjes, Willeke

    BeantwoordenVerwijderen