Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



maandag 2 november 2009

Misteryquilt 2009



Zojuist weer een quiltje afgewerkt voor Hilde. Dit was een misteryquilt, die Hilde voor een forum had ontworpen. Ik heb er zelf niet aan meegedaan, maar nu toch min of meer weer wel...


Dit keer heb ik gekozen voor traditioneel quiltwerk, met en soort veermotief. De achterkant heb ik ook even op de foto gezet, zodat het quiltwerk beter zichtbaar is, met name het motief in het hart.


De quilt heeft van Hilde de titel When will we meet gekregen.

3 opmerkingen:

  1. Ik wilde de foto vergroten. Helaas, lukte niet. Wat een prachtig quiltwerk heb je geleverd! Daar zal Hilde mee in d'r nopjes zijn.
    Gr. IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit, jammer dat we niet wat groter kunnen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer prachri werk van je yvon en blijft natuurlijk de vraag when will we meet :):):

    BeantwoordenVerwijderen