Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



donderdag 5 november 2009

Stitcher's Angelswap 2009

Een half uurtje geleden belde de pakjedienst van TNT aan...met in zijn handen een doosje. Daarin zaten mijn presentjes van mijn Stitcher's Angel. Het blijkt een Amerikaanse dame te zijn, Melinda. Zij heeft ook een erg leuk weblog, en maakt de prachtigste dingen.
Ik ben erg blij met de presentjes die ze voor mij heeft gemaakt. Ze heeft een armchairhelp gemaakt, en daarin de zelfkantstrookjes van quiltstoffen in verwerkt. Dat brengt me op ideetjes, dus vanaf nu ga ik ze ook verzamelen. Het is tenslotte ook stof, anders gooi je dat zomaar weg. Ben ik nog milieubewust bezig ook.



Om te snoepen zat er ook iets heel lekkers bij: een plak dark chocolade van Lindt. Het bevat 70% cacau, dus je valt echt niet meer in slaap tijdens het patchen of quilten.
Ook heeft ze een schattige omslag gemaakt voor een notitieblokje, met een mooie Angelstitchery.
Ik ben er super blij mee!! Melinda, heel hartelijk dank voor deze prachtige kadootjes.
Melinda, thank you so much for this beautiful presents!!


3 opmerkingen:

  1. Heerlijk verwend, ik spaar ook al een tijdje zelfkantjes, is heel leuk om te doen en je kan er zulke leuke dingen mee maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het toch nog goed gekomen.
    Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen! Ligt er ook nog een lapje stof bij, of zie ik dat verkeerd? Nu ga ik eerst eens op het weblog van die dame kijken. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk cadeautjes heb je gehad. Ik ga voortaan ook zelfkantjes sparen. Ik wacht nog met spanning op mijn cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen