Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



donderdag 5 november 2009

My Mistery 2008 van Hilde

Gisteravond weer een quiltje voor Hilde afgewerkt. Het was een misteryproject, van vorig jaar. Ik heb ook meegedaan met dit project, maar mijn top is nog niet helemaal af...Met mijn hand op mijn hart beloof ik hier eens wat vaart mee te maken. Het huisje heb ik golvende dakpannetjes gegeven, vond het wel grappig staan.
De zonnestralen heb ik benadrukt door er een vlammenpatroon in te quilten.


Al met al weer een leuk quiltje om te doen...en ik vind het top van Hilde dat ze mij zomaar de vrije hand geeft.....Nog 2 tops heb ik hier liggen van Hilde. Dat zijn echter formaat bedquilts, dus het duurt even voordat ik weer iets laat zien.

1 opmerking:

  1. je gaat als een speer, yvon!!
    enne, was jij zelf ook niet aan die mysterie begonnen???
    ;)
    groetjes, syl

    BeantwoordenVerwijderen