Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 23 maart 2011

Het wordt weer een toilet...

Vandaag is er weer hard gewerkt!! Mijn toilet wordt weer een toilet.....met een luxe uitstraling. John de tegelzetter heeft erg zijn best gedaan. Ons huis is gebouwd in 1965, en dat betekent dat het hier en daar niet echt recht [meer] is. Maar een beetje tegelzetter kan dit aan, en zo komt alles toch netjes recht op de muren. Ik ben erg in mijn nopjes met het randje marmer. Morgen gaat John verder met voegen en gaan ook de vloertegels erin. Ik hoop vrijdag het toilet te kunnen gebruiken.
Het was wederom stralend weer, dus het kozijn van Werner en de badkamer zijn eruit gegaan. Je ziet John op zijn knieën zitten voor het badkamerraam. De mannen hebben echt meters gemaakt, want ook mijn nieuwe laminaatvloer ligt al in de huiskamer....tot de scheiding met de keuken!!



Wat een verschil met de plavuizen hè?? Hier zit een heel tevreden meisje, die haar huis met de dag mooier ziet worden.

5 opmerkingen:

  1. lieve meid, ik weet niet wat ik zie.......WOW!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemensen, wat wordt er gigantisch hard gewerkt en wat wordt het moooooi!!!!! Wat zul jij blij zijn zeg! Succes nog met wat nog komen gaat!!

    Hannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje ja...het gaat super!!

    Gingen die oude tegels van het toilet er eigenlijk ook uit? Of word daar overheen getegeld??

    Als je wat leuks voor mehebt om te mozaieken hou ik me aanbevolen!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoezo open huis? Wat een geluk dat het lekker weer is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouw wat een heerlijk weer in Bouillon eeuuhh ik dedoel in Beesd jeetje wat zal ik moeten wennen als ik de drempel over stap volgende week zondag. groetjes Rob

    BeantwoordenVerwijderen