Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



donderdag 24 maart 2011

Terug naar het lampetstel...

Vanmorgen voor de laatste keer mijn tanden gepoetst bij mijn vertrouwde wastafel, en tijdens het haren kammen in deze spiegel gekeken. De komende dagen ga ik even terug in de tijd...en wordt het wassen met een emmertje warm water op mijn slaapkamer.
Met grof geweld is de douchebak gesloopt.


Zoals jullie zien is er echt stevig gewicht nodig om de bak los te maken. Het geheel zat echt goed vast!

Maar Patrick geeft zich echt niet zomaar gewonnen, en uiteindelijk zag na het bewerken met een pneumatische beitel de douche er zo uit.



Dit zie je als je omhoog kijkt: het plafond uit de douche is ook weg, en je kijkt nu tegen het dakbeschot aan. Aan de linkerkant zie je de zoldervloer over de draagbalk uitsteken.
Tot morgen!



2 opmerkingen:

  1. Oei,oei, provisorisch wassen en plassen. Ik hoop dat de wederopbouw snel en goed verloopt! Sterkte hoor, vlucht je nog niet achter je mannetje aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schat als je nu brood legt op de zolderplanken kunnen de vogeltjes er dan bij? tjonge wat een troep hopen maar dat je snel weer kan douchen groetjes Rob

    BeantwoordenVerwijderen