Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 2 maart 2011

Liebster Award...


Hannie verraste mij vandaag met een heuse award! Het is een award om blogs met een klein aantal volgers onder de aandacht te brengen bij het ''grote publiek''. Natuurlijk is het nu mijn beurt om 3 bloggers te nomineren.
Als eerste mijn lieve quilt - en internetvriendin Sylvia. Ze schrijft op humoristische wijze over het wel en wee in haar quiltwereld...De verhalen worden opgevrolijkt door gezellige foto's van haar kleinzoons. Als tweede Willeke....Zij schrijft ook over quilten en maakt prachtige foto's van haar tuin en de omgeving van de stad waar ze woont. Kortom: een inspirerend blog.
Als derde Anita....zij quilt ook...nog niet zo lang; maar ze gaat geen uitdaging uit de weg! Ook haar gezin is een bron van verhalen...met sinds deze week een nieuw gezinslid erbij!!
Neem eens een kijkje op het blog van de genomineerde bloggers...altijd leuk!! Ik hoop dat Sylvia, Willeke en Anita ook 3 bloggers zullen nomineren.

2 opmerkingen: