Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 16 maart 2011

Plafond in kamer is dicht....

Vanmorgen begonnen John en John samen aan het plafond. Rechts is John, mijn zwager... Beide J's hadden erg veel schik vandaag, en het plafond was in ommezien weer dichtgeschroeft met gipsplaten.
Af en toe werd ik erbij geroepen voor het bepalen van de lichtpunten. In het oude plafond zaten ook dimbare spots, en dat bevalt mij erg goed. Nu komen er nieuwe in, en ook een iets kleiner formaat.



Ja, het ziet er alweer strak uit...


Ook is er een stukje aan de muur ''geplakt''....op mijn verzoek. Ik wil graag aan de keukenkant van het bewuste stukje muur een kast zetten. Aan de keukenkant was de muur net te smal, en nu heb ik de kans om de muur aan te passen aan de breedte van de kast.
Vanmiddag kwam ook de levering van alle muur -en vloertegels, de badkamermeubels, designradiator en het hangend closet. Net toen al mijn mannen weg waren....zul je altijd zien!
Gelukkig had de chauffeur een pompwagen, want alles stond op 2 pallets. Hij heeft het vrachtje in de poort achter de schuur gezet...helaas niet tot in de tuin...want het was te breed voor de poortdeur.
Dat betekende dus sjouwen voor mij en Werner! Erg zwaar kan ik jullie melden.
Aan de andere kant had het toch nog een voordeeltje: tussen de wandtegels zat 1 totaal verkeerd pak. Naderhand bleek dat er in de fabriek waar de tegels verpakt worden, er een verkeerde stapel tegels tussen ''mijn'' tegels is gekomen..heb ik weer.
Dus snel gebeld, en het pak omgeruild voor de goede tegels. Gelukkig dat ik snel reageerde....anders heb je een ander verfbad. Tja, soms is klussen net breien: ook met wol heb je verfbaden...Morgen breien we weer verder!

3 opmerkingen:

  1. gelukkig is het steekje weer opgehaald!!!
    succes morgen!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je die tegels maar niet 1 recht, 1 averecht plakt.
    Echt leuk dat je dit zo op je blog zet.
    Kijk regelmatig of je al hebt geschreven.

    Morgen weer!

    doei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat slim dat je gelijk een stukje aan je muur hebt geplakt! En wat gaan die mannen snel.
    mijn papa van 65 is al 3 dagen bezig met mijn keukeneiland hopelijk morgen eindelijk klaar. Dan nog een week troep en herrie om kastjes op mijn keukenkastjes te maken en dan heb ik er ook 3 weken opzitten en is alleen de keuken gedaan...........

    BeantwoordenVerwijderen