Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



dinsdag 1 januari 2013

Gelukkig Nieuwjaar!!!

Het nieuwe jaar is inmiddels al ruim 15 uur oud, als ik dit blogje schrijf.
Ik wil al mijn trouwe volgers en lezers een heel gezond, liefdevol en natuurlijk ook creatief jaar toewensen!!
Natuurlijk houd ik jullie ook dit jaar weer op de hoogte van mijn maaksels, en stel een reactie zeer op prijs.

Heel veel liefs, Yvonne.



5 opmerkingen:

  1. Ook voor jou de beste wensen voor 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jouw een heel gezond en creatief 2013. ben benieuwd wat er allemaal weer voorbij gaat komen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou de beste wensen en natuurlijk blijven we je volgen in dit nieuwe jaar...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een fijn en fantastisch 2013...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook de beste wensen en heel veel creatief plezier in 2013, naast geluk en gezondheid natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen