Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



donderdag 31 januari 2013

Temecula quilt...

Wat ik regelmatig doe is bloghoppen...zo leuk en onder andere bloggers vast een bekend fenomeen.
Zo kwam ik via allerlei omwegen op het blog van Temecula Quilt Co.
En, dat is niet altijd even ongevaarlijk hoor, zo'n blogbezoekje....Want voor je het weet wordt je gepakt, meegezogen of simpelweg aangestoken!
Nee, het is geen enge ziekte, maar een schattig projectje. Ik ga dus mee doen met die leuke 5x5 inchblokjes. Iedere week komt er een nieuw patroontje van een blokje bij...dus regelamtig even kijken.
Zelfs Vera had er zin in!
Vorig jaar heb ik mijn stofresten uitgezocht en daar toen vierkante lapjes van gesneden. Die komen nu mooi van pas...
Per blokje heb ik 4 vierkantjes gebruikt...
En ja, nu beide dames toch op tafel staan heb ik ze maar eens bij elkaar gezet.
 Je kunt het heel-wat en half-wat noemen...of jong en oud, of groot en klein....feit blijft dat ze allebei hun eigen kwaliteiten hebben en ik ze koester!

3 opmerkingen:

  1. Erg herkenbaar. Wat leuk dat je ook nog een oude naaimachine hebt.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de Singer Featherweight toch klein, als je bedenkt dat je grote machine nog iets verder weg van de kijker staat! Dat moet een reuzin zijn!
    Ik ga ook eens kijken, altijd leuk om ideetjes op te doen..
    Groetjes, Francis

    BeantwoordenVerwijderen