Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



woensdag 2 januari 2013

Helemaal bij...

Nee, niet het ergste denken....
Ik doe mee met de SAL van Soed Idee, een re-make van een oud schoollapje. Zo leuk om te maken.
Het is niet zo groot, en daarom goed bij te houden.
Afgelopen zaterdag kwam deel 3 op het blog van Soed Idee. Snel een printje gemaakt en borduren maar.
Ik weet nog niet precies wat ik zal doen met dit lapje als het eenmaal af is. Het zou zo maar een midden voor een quilt kunnen worden......of een kussen...of een...?

4 opmerkingen:

  1. hey bezige bij: mantelpakje, lingerie, merklapje......ziet er onwijs uit!!
    en toch maar weer eens een lingerie-stormpje........;)
    ik laat me verrassen!!!
    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vordert lekker, ben benieuwd hoor wat het uiteindelijk word.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sla deze pdfjes wel op, maar voorlopig geen tijd, er ligt nog een adventkalender die niet af is (deze zomer begonnen) en ik heb de Grand Marquoir gedownload. Die wil ik heel graag borduren, ken jij die ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk project om zo weer een remake van een oud schoollapje te maken.

    Ben benieuwd waarin je het uiteindelijk gaat verwerken.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen