Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



maandag 12 maart 2012

Leanne's House Quilt is af....

...en ze mag direct '' hangen'' ! Het heeft even geduurd voordat ik aan het quiltwerk begon. Maar geloof het of niet...dat was uiteindelijk in een uurtje of 3 gedaan! Tja, zo'n Aurora met BSR is net Speedy Gonzales. Vorige week de bies eraan gemaakt, toen weer even pauze en afgelopen vrijdag de bies tegengezoomd met het handje. Toen kon Leanne nóg niet aan de muur, want er moest immers nog een label aan. Die heb ik gisteravond gemaakt.

Het label is met de borduurmachine gemaakt....het huisje is geappliceerd, ook met de borduurmachine. Ik heb met veel plezier aan Leanne gewerkt, vooral het versieren met de kraaltjes, lovertjes en borduursels was erg leuk.
Op dit moment ben ik druk met het quilten aan Hilde's quilt...een prachtige applicatiequilt. Die hoop ik ook redelijk snel af te hebben...dus blijf mijn blog bezoeken!


5 opmerkingen:

  1. MOOI! Vind het een echte lente quilt,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben blij dat ik em in het echie heb gezien, want dan is ie nog mooier!!!!
    waar heb je em opgehangen???
    liefs, Syl ( de eeuwige twijfelaar...hahaha)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een quilt in maar drie uurtjes?
    dat is toch niet echt waar?
    Ik durf er nooit an te beginnen omdat ik denk dat het jaren werk is.
    Wat een plaatje is dit geworden.
    Super mooi en dan ook nog een zelfgemaakt label.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg mooi geworden en in drie uur klaar dat is snel. Ik begin er niet aan omdat ik altijd denk dat het projecten van een paar maanden of nog langer is. Vind ook je label erg mooi geworden.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw Leanne's house is ook super mooi! Lekkere frisse kleurtjes, daar hou ik wel van!

    http://quiltsvankippetje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen