Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zondag 25 maart 2012

Mrs Vigor is de klos...

Het is eigenlijk niet te geloven dat ik vorige week op dit tijdstip begon met het maken van de ster in deze quilttop.Nu zit de ''klosjesrand'' er alweer aan...Het volgende randje is weer een smalle border, dus een makkie. Als laatste een rand met driehoekjes. Maar dat moet ik eerst even uitvogelen, want ik wil dat mijn quilt op 80 inch uitkomt....dat wordt eerst een tekening maken in EQ7.
Gelukkig heeft Rob vanmiddag alle quiltsoftware op mijn laptop gezet, dus ik kan op mijn gemak het tekenwerk gaan doen. Het is nog steeds erg leuk om aan Mrs Vigor te werken...en natuurlijk met B550....da's echt een feestje!!

6 opmerkingen:

  1. Zo dat gaat snel zeg, vind hem steeds mooier worden en ook de kleuren passen mooi bij elkaar.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit, wat ga je snel ! ! !

    Groetjes Hennioe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad wat ga jij snel!
    Ik ben deze quilt ook aan 't maken helemaal met de hand!
    Dus je begrijpt, dit loopt niet zo snel!
    Mooi!

    Liefs,
    Annelies
    xxx
    't Ateliesje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Yvonne, ik zou willen dat ik jouw snelheid had. Heerlijk zeg, ik vind deze quilt erg mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik ben bezig met mrs. Vigor's Quilt. Ik heb daarbij wel zoveel mogelijk de kleuren gebruikt uit Quiltmania.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo, Speedy Gonzalez, je bent weer lekker bezig!!!
    Mooie kleuren vind ik!!!
    En op je nieuwe masjien sjees je erover, super voor je!!!
    enne,fijn weekend, he!!
    wij gaan morgen varen........één dagje om in Uitgeest de boot op te tuigen!! Liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen