Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zondag 3 januari 2010

Bijzondere stof


Een maand of wat geleden kocht ik op de Culemborgse markt een mooi lap stof. De stof is bewerkt met bijzondere applicaties. Het is een bloem/bladmotief van kunstleer en opgesierd met borduursel. Het model komt uit Lutterloh, supplement 258 model 226. Het coltruitje is ook een Lutterlohpatroon, suplement 251 model 231.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een SUPER mooie stof. Als ik die tegenkwam zou ik het ook niet kunnen laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is zekers een leuke stof, ik kan me voorstellen dat je bezweek!!!
    maar uh......sla voorlopig de markt in culemborg maar over, veels te gevaarlijk voor een meisje alleen!!!!
    groetjes, syl

    BeantwoordenVerwijderen