Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



dinsdag 5 januari 2010

Tijgersetje

Eindelijk is het er dan van gekomen: het een ''beetje stoute'' tijgersetje is gemaakt. Dit stofpakketje heb ik vorige zomer al in mijn favoriete lingeriematerialenwinkel gekocht. Op één of andere manier heeft het gewoon lang geduurd voordat ik weer eens iets op lingeriegebied gemaakt heb. Maar...de volgende set is al geknipt...en dat ga ik heel snel maken!

6 opmerkingen:

  1. Leuk setje, mooi dat het blauw weer subtiel in het panter stofje terug komt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk setje, combi van lief en stout, dat mag ik wel.
    Gaaf hoe je de cups hbt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Leeuw, en zeker stout!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey von, mooi gedaan!!
    en dat stoute valt wel mee, toch???
    groetjes, syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke set geworden, hoezo stout..??
    Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi hoor, en beslist niet stout!!

    Ik vind het knap dat je zoiets kunt maken!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen