Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zaterdag 16 januari 2010

Voorraad aangevuld...

Vandaag heb ik eenbezoekje aan Kantje-Boord gebracht. Het was helemaal leuk!! Om te beginnen is de winkel een stuk groter geworden...Het is niet te geloven dat alles wat nu in de winkel staat, voorheen in een ruimte stond die ongeveer de helft kleiner was. Maar ik vrees dat de winkelruimte binnen de kortste keren weer te klein is, want er komt nog het nodige aan lycra's, kanten en diverse fournituren bij...waar ze dat allemaal willen laten is mij een raadsel. Maar goed...ik heb er weer heerlijke uurtjes doorgebracht. En natuurlijk het nodige bijeen gesprokkeld. Waaronder een prachtige paarse lycra en tulekant. Dat wordt vast een heel mooi setje.

Ook zag ik nog een prachtige bedrukte lycra. Daar heb ik een blauw/grijzige kant bij gevonden. En verder nog 3 verschillende witte lycra's en prachtig kant. Alles aangevuld met picotelastiek, schouderband, beugelband , sluitingen en strikjes. Dat wordt weer hard werken om alles af te krijgen. Ach...een beetje voorraad moet een meisje toch hebben!
Wat ook erg leuk was, dat ik een paar dames van het lingerieforum heb ontmoet. Nu heb ik gezichten bij de namen.....

6 opmerkingen:

  1. hallo lucky one!!!!
    lekker gescoord, he?!
    helemaal te gek!
    ik ben me ook een pietsie te buiten gegaan, hoor je nog!
    ben ook zo druk met zoonlief, ben tenslotte letterlijk 'vliegbasis' deze dagen!!!
    ja, en toch nog tijd tussendoor om te shoppen..haha
    groetjes, syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt een mooie collectie bij elkaar verzameld! leuk je ontmoet te hebben! tot de volgende keer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat ziet er weer super uit hoor. Ben heel benieuwd naar de foto's van de mooie creatie's die je er weer van gaat maken. Denk dat ik mijn maten maar eens door mail Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er weer goed uit.....
    alleen ..... hoe zit het met het quilten.... je vergeet het toch niet... hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk on je gesproken te hebben bij Kantje Boord. En een mooie voorraad heb je ingeslagen! Dan heb ik me nog netjes gehouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kanten heb je daar ingeslagen. Je krijgt zo onderhand een mooie lingerie voorraad.
    En je eerste quilt ziet er toch heel professioneel uit. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen