Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



dinsdag 26 januari 2010

Het begin is er...

Gisteravond heb ik het allereerste blokje voor de Civil War Diary Quilt gemaakt. Ik noem het A1, maar het blokje heeft de klinkende naam: Alarming Conditions. Het was best nog even een gedoe..die kleine stukjes. Ik heb alles eerst op freezerpaper getekent, toen de stofjes erbij gezocht...en patchen maar. De volgende 10 blokken van rij A zijn ook al geprint...maar hoera..die kunnen allemaal met de naaimachine...Ik meld me weer als er weer wat blokjes af zijn.

7 opmerkingen:

  1. Prachtig, niet mijn kleur, maar past wel helemaal bij de quilt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi BLok Yvonne en het begin is er moet je maar denken. En nu aftellen hoeveel er nog gaan volgen. Ga wel je blog volgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha leuk, de kop is er af!!!
    op naar het volgende blokje.........morgen???
    groetjes, syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk he , ik wil hem ook OOIT EENS MAKEN , kan je hem al eens op de jouwe testen hoe te quilten :):):):

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi, yvonne!ek is benieuwd op die volgende blokke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Yvonne dat je ook gaat meedoen. CWDQ is een heel leuke quilt om te maken. Mij lukt het beter dan de SBS ;-) Trouwens ik pp alle blokken op de machine. Ze kunnen allemaal op de machine hoor. Ook bovenstaande.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. eindelijk een nieuw projekt?????
    ik was al bang dat je het quilten aan het vergeten was..... hahaha....
    maar hij is prachtig, ben benieuwd naar de volgende.....

    BeantwoordenVerwijderen