Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



vrijdag 15 januari 2010

Om dól van te worden....

Sinds een week heb ik iedere keer pijn in mijn kiezen...vooral s'nachts. Wil je lekker gaan slapen...ho maar...PIJN! De laatste maanden heb ik ongeveer een abonnement bij de tandarts...dus vanmorgen maar weer gebeld, want het is niet te harden. Natuurlijk naar een vervanger, maar het is een aardige man. Ik vertelde mijn verhaal...en er wordt eerst maar eens een foto gemaakt. Daar was niets bijzonders op te zien, de wortels van de kiezen zien er prima uit. Daarna voorzichtig geklopt tegen de kiezen...leverde ook niets op...Toen voorzichtig mijn wang bevoeld, ook geen pijn. Grrr, wat is er dan??? Volgens de tandarts is de kaakholte ontstoken. Nu heb ik een korte antibioticakuur voorgeschreven gekregen. Ik hoop dat dit het inderdaad is....want die pijn die iedere keer de kop opsteekt is echt heel naar......Als het goed is zal de kuur binnen 48 uur resultaat geven, en de pijn moet dan weg zijn. Duimen jullie mee??

3 opmerkingen:

  1. Wat naar. Ik hoop voor je dat het snel over is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim zeker met je mee. Helaas weet ik maar al te goed wat een ontstoken kaakholte voor pijn geeft!
    Ik hoop dat de kuur inmiddels aanslaat en dat het al iets beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he getver, lees het nu pas........
    zou toch die tandarts afgelopen maand niet iets .........????????
    je kunt niet weten.....
    ik hoop voor je dat het nu overgaat, je hebt last genoeg gehad!!!!
    groetjes,syl

    BeantwoordenVerwijderen