Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zondag 31 januari 2010

Leanne's House Quilt

Al een tijdje ben ik met tussenpozen bezig aan deze quilt. Het is erg leuk om de blokken te maken, en te versieren met stitcheries. Omdat ik ook wel van blingbling hou....versier ik het borduurwerk ook met allerlei soorten kraaltjes en lovertjes.
In de rechterkolom heb ik een foto geplaatst die je ook hierboven ziet. Klik op de foto, en je ziet welke blokken ik inmiddels af heb. Er zijn nog 3 blokken te gaan.....

10 opmerkingen:

  1. Wat wordt hij mooi Yvonne en wat leuk om de sticherieblokken nu eens niet in wit of ecru te doen maar in zacht geel. Hier liggen de stofjes en het patroon ook klaar.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk yvonne! Die glinstertjes zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey mevrouw Bling, ook al ben ik minder van de bling: het ziet er schattig uit!!
    en wat leuk is het, om die kleuren te zoeken, he?!
    enne.........morgen is het 1 februari.........spannend, dan behoor je weer bij de werkende klasse!!!!!
    groetjes, syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij mooi je hebt prachtige kleuren bij elkaar en het is zo leuk om te doen het stitchen en patchen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Must be a very special friend to receive this quilt with such beautiful detail. I adore it.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dios, hermoso y demasiado trabajo, y yo con tan poco tiempo, bueno querida te deseo suerte y paciencia y mucho amor para hacerlo, que vas a necesitar!!!!!!
    Besos AguaSanta Venezuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze wordt weer erg mooi!

    Veel plezier op je werk!!!

    groetjes,
    saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb hem zaterdag in het echt mogen bewonderen
    prachtig met al die kraaltjes en bloemetjes in leuke bling dingen

    een echt stuk van een quilt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige quilt is geworden. Totaal schön.

    Ik heb voor kerst de eerste twee blokken paraffine en volgende week voor een verjaardag, ik hoop voor de komende twee blokken.

    Best regards Gaby

    BeantwoordenVerwijderen