Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zaterdag 9 januari 2010

Uniform uit de wilgen gehaald....

.....en mijn speld weer opgepoetst... Na een sabatical van precies 5 jaar ga ik per 1 februari weer werken. Het kriebelde al een tijdje om weer een werkkring te zoeken. En vandaag kreeg ik te horen dat ik voor ongeveer 15 uur per week een contract heb. Ik ga mijn oude vak als ziekenverzorgende uitvoeren op een kleinschalige unit voor bejaarden met een hoge zorgvraag. Het verzorgingshuis waar ik ga werken verhuist ook nog eens naar een gloednieuwe locatie.....dus het wordt helemaal super!
Ik heb er echt zin in...Dat wordt dus de komende weken nieuwe werkschoenen kopen, en uniformjasjes.....Ik hou jullie op de hoogte!

5 opmerkingen:

  1. lieve Yvon, van harte met je nieuwe baan!!!
    heel veel succes!!!
    ik vind het helemaal top voor je!
    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé wat leuk, gefeliciteerd!! Ik ben benieuwd in welk huis je gaat werken. Spannend hoor, na zo'n tijd weer aan de slag te gaan, maar herintreders zitten ze om te springen dus dat gaat vast helemaal goed komen. Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey wat super zo'n nieuwe baan. Van harte gefeliciteerd en heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yvonne veel succes met je nieuwe baan!
    Wel weer even wennen denk ik, nu zul je wel wat minder borduren.
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi wat een leuke weblog heb je. Ik kwam er terecht via je reactie op het prikbord. Ik heb even rondgeneusd op je weblog en kreeg het idee dat je ergens bij mij in de regio woont, aangezien je zoon in Gorinchem geboren is. Waarschijnlijk in het beatrix. Grappig.

    Ik ga je gelijk heel veel succes wensen in je nieuwe baan, geniet er lekker van en ik hoop dat je er met veel plezier gaat werken.

    Rian

    BeantwoordenVerwijderen