Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zondag 24 januari 2010

Verwennerij voor de quiltersziel

Heerlijk..zo'n stapel quiltstof. De rechterstapel is een reproductie van zogenaamde Civil War stoffen. Ja, jullie raden het al....binnenkort wordt er een start gemaakt met de Civil War Diary quilt. De linkerstapel zijn heel lieve Lecienstofjes..die mogelijk ook in de Civil War quilt komen.
Het boek Home Sweet Home stond ook al langer op mijn verlanglijstje, en ik heb het nu in mijn bezit. Dus er kan ook een dorp bij elkaar geappliceerd worden.

Het boek Sylvia's Bridal Sampler mag eigenlijk ook niet in je boekenkast ontbreken. Ten eerste omdat de quilt werkelijk een schoonheid is, ten tweede omdat er een aantal foto's in staan van SBSquilts die door Nederlandse quiltsters gemaakt zijn. Een beetje Hollands Glorie zullen we maar zeggen....
Genoeg om weer lekker een poos mee weg te dromen. Echt weer twee hele goede aanwinsten in mijn toch al overvolle boekenkast.

5 opmerkingen:

  1. Ik wil dit jaar helemaal geen nieuwe quiltboeken kopen, maar deze 2 quilts vind ik zo leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo meid, jij kunt weer een weekje vooruit!!!!
    groetjes, syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maar goed dat kantje boord niet elke dag open is...maar zo te zien heb je de nodige adresjes :-) veel plezier met je nieuwe aanwinsten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal mooi. Mooie lapjes, mooie boeken en mooie quilts.
    Ik neem me ook iedere keer voor om ECHT GEEN boeken meer te kopen.........gisteren heb ik een mooi borduurboek besteld...
    Veel plezier ermee Yvon, hopelijk kunnen we snel de gemaakte blokken bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kan het ook niet laten om die mooie boeken te laten liggen

    BeantwoordenVerwijderen