Handige Handjes

Welkom op mijn blog! Ik ben Yvonne, en volgens velen erg handig met mijn handen. Denk dan aan patchwork en quilten, borduren met de hand en borduurmachine, kleding en lingerie maken en andere creative uitspattingen.



Bedankt voor je bezoekje, en laat eens een reactie achter bij de blogjes...Groetjes, Yvonne.



zaterdag 23 januari 2010

Uniformjasjes

Het begin is er....Ik heb 3 nieuwe jasjes gekocht voor mijn nieuwe baan. We werken er veel in burger, maar voor de zorgmomenten is het toch prettig om een uniformjasje te hebben. En met voldoende zakken....voor een pen, sleutels, en een telefoon. In de winkel waar ik deze jasjes heb gekocht, hadden ze ook bodywarmertjes. Maar die maak ik zelf wel. Dat wordt dus zoeken naar stof waar uniformen van gemaakt worden.....


Omdat ik niet iedere keer hetzelfde model jasje aan wil, heb ik voor 3 verschillende modellen gekozen...tja, een meisje blijft ijdel...ook in het werk! De jasjes zijn echte damesmodellen, dus ruimte daar waar het nodig is, en licht getailleerd.
Schoenen heb ik inmiddels ook, en heb er al een paar uurtjes op gelopen.




4 opmerkingen:

  1. hey zuster yvon, back to work!!!!
    ziet er heel leuk uit, en ik hoop dat je veel prettige werkuurtjes erin mag maken!!!
    groetjes, syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, 1 februari komt nu wel heel dichtbij, nog 1 weekje. Krijg je geen uniformen op je werk? Deze jasjes zien er in ieder geval wel heel mooi uit. Alvast veel werkplezier toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke jasjes, zo'n bodywarmertje draag je die dan over je gewone kleding?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, zo wordt het toch weer echt hè. Krijg je er al zin in? Straks heb je wel minder tijd om te freubelen.Ik ben aan het sokken breien, jaja je leest het goed. Eerst maar eens 1 paar en dan kijken hoe dit bevalt. Wie weet brei ik nog wel eens een paar voor Rob.

    groetjes Germa

    BeantwoordenVerwijderen